neděle 2. února 2014

Belgický shrnutí :)

Tak moje belgický dobrodružství je prakticky u konce... Uz jen dojedu domů...

Teď momentálně sedim na Gare Centraal a čekám až pro mě přijede Student agency..
Takže myslim že je ten pravej čas na sumarizaci.

V Belgii sem strávil přesně 121 dní.. Od 15. Září do 1. Února s výjimkou během Vánoc, kdy sem byl doma.
Myslim ze město Brusel sem poznal celkem dobře a detailně a z mnoha aspektů. Mimo Brusel sem byl na 2 výletech do Waterloo a do Brugg.. A zvlášť výlet do Brugg stál za to.

Místní škola splnila moje očekávání téměř na 100%. Naučil sem se pár novejch věcí, pár věcí sem si prohloubil a myslim ze sem se docela dobře rozmluvil v angličtině.

Poznal sem tu taky docela dost novejch lidí, ale nemyslím si že by to měli bejt moji kamarádi na zbytek života. Musím potvrdit, že některý stereotypy skutečně platí. Nemci a Číňani jsou poměrně schopný a šikovný, Španělé neumí nic, Francouzi něco umí,... ale jen ve francouzštině a Řekové možná taky neco umí ale sou tak strašně líný, že jim je to stejně k ničemu.

Myslim že sem tu vypil tak 50 piv od cca 15 značek , sněd asi 1,5 kilo delikátních hranolek a tak půl kila belgický čokolády. Abych nebyl jako koule tak sem to vyrovnával běháním - cca 400 km, ale polovinu teď v lednu a k tomu asi 8000 schodů.

Měl sem tu za tu dobu 3 návštěvy: Dominiku, Pepu a tátu, Petru a Bjetku. Políček všem slibotechnám Gréčo, Ančo atp..

Do detailů ohledně financí nepůjdu, ale myslím ze z mejch příspěvků šlo poznat ze sem si mohl vybrat i levnější štaci..

Belgie má, asi jako každá jiná země klady i zápory a na tomhle mým výletu myslím převažovali klady.. Zvlášť když vezmu v potaz že mluvíme o Belgii;);)

Napsal sem taky 21 příspěvků na blog plus tenhle závěrečnej kterej ale vypustím ven až v ČR. Blogování mě bavilo a doufám že to bylo poznat. Celkem ste mě četli 1390 krát a já Vám tímto děkuju...

Žádné komentáře:

Okomentovat